Nowy katalog „WORLD WIDE WORK by MEWA“ już dostępny.

Od 1 września dostępny jest nowy katalog „WORLD WIDE WORK by MEWA” na rok 2017/2018. Katalog markowych produktów bhp oferuje szeroki wybór artykułów przeznaczonych dla świata pracy i tym samym stanowi doskonałe uzupełnienie usług firmy, będącej ekspertem w zakresie środków ochrony indywidualnej i jednocześnie usługodawcą w obszarze tekstyliów przemysłowych. Niezwykłe ilustracje na stronie tytułowej i na początkowych stronach poszczególnych rozdziałów, powstały we współpracy z pierwszoligowym klubem piłkarskim 1. FSV Mainz 05 na jego stadionie, czemu towarzyszyło motto „Dobre zaplecze to podstawa.“

Duży wybór marek we wszechstronnym pakiecie
Punktualnie na jesieni klienci znajdą w nowym katalogu na 375 stronach wszystko, co jest niezbędne w zakładzie i w warsztacie: począwszy od wyposażenia ochronnego, takiego jak rękawice i buty ochronne, poprzez kurtki polarowe, aż po środki chroniące skórę. Asortyment, przeznaczony zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, ponownie został powiększony i obejmuje ponad 1600 artykułów. Również różnorodność marek artykułów oferowanych w katalogu jest większa: pojawiły się takie marki jak m. in. Dike, Dunlop czy Fristad Kansas. „WORLD WIDE WORK by MEWA” to coś więcej niż tylko katalog służący do składania zamówień. Odzwierciedla on kompetencję firmy MEWA w zakresie doradztwa w zakresie kompleksowej ochrony pracy: objaśnienia klas bezpieczeństwa, pomoce takie, jak np. „wyszukiwarka rękawic“, piktogramy i grafiki dotyczące różnych obszarów zagrożeń - dokładnie wskazują drogę w gąszczu środków ochrony osobistej i ułatwiają wyszukanie odpowiedniego produktu. Wybór rozmiarów jest bardzo szeroki, również dobór kolorów nie jest przypadkowy – są one dostosowane do możliwości kombinacji z odzieżą roboczą, którą można wynająć w firmie MEWA. „Katalog „WORLD WIDE WORK by MEWA” stanowi uzupełnienie oferty odzieży zawodowej - proponowanej w systemie wynajmu - o dostosowane do niej artykuły bhp, które można zakupić, korzystając z katalogu. Tym samym zawsze jesteśmy w stanie odpowiednio doradzić naszym klientom i zaoferować im kompletne wyposażenie“, wyjaśnia Margharet Feldgiebel, kierująca działem artykułów bhp w firmie MEWA. „Pomagamy naszym klientom tam, gdzie potrzebują oni pomocy. I to nie tylko w oparciu o katalog – także w ramach bezpośrednich konsultacji na miejscu u klienta, za pośrednictwem ponad 44 placówek w 23 krajach w Europie.“

Stylowe zakupy
Jakie rękawice mam dobrać do jakich czynności? Jak znajdę prawidłowe buty robocze dla mo-ich pracowników? Czy do moich spodni-ogrodniczek będę mógł dobrać jakąś czapkę na zimę? Katalog prowadzi klienta poprzez asortyment w niezwodny sposób, oferując odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące środków ochrony pracy. W oparciu o zasadę kompletności, artyku-ły prezentowane są w wielu modnych kombinacjach, stanowiących przykłady zaczerpnięte ze w świata pracy. Można je szybko odnaleźć w katalogu, dzięki odnośnikom do odpowiednich stron. Jeśli natomiast klient chciałby zaopatrzyć zamówiony produkt w logo swojej firmy, również może zamówić taką usługę.

Pracownicy stadionowi prezentują różnorodność świata pracy
Koncepcja określana jako „Dobre zaplecze to podstawa“ przewija się przez cały katalog jako swego rodzaju motyw przewodni. A co najciekawsze, to nie zawodowi piłkarze prezentowani są na zdjęciach, ale zespół pracowników stadionu, którzy - wykonując różne czynności za jego kuli-sami - dbają o bezproblemowe funkcjonowanie klubu 1. FSV Mainz 05. Są nimi: greenkeeper – specjalista dbający o jakość murawy na obiekcie, kitman - osoba odpowiedzialna za sprzęt dla zawodników, technik stadionowy i wielu innych. Nazwisko każdego z nich kojarzone jest z określoną pozycją – podobnie, jak to ma miejsce w drużynie piłkarskiej. „Pracownicy stadionowi są symbolem naszej grupy docelowej: to zawody wykonywane „na zapleczu“, a mianowicie w warsztatach i zakładach“, wyjaśnia Margaret Feldgiebel. Zdjęcia zespołu pracowników stadionu powstały w świetle jupiterów w miejscu, w którym zespół ten działa na co dzień – na stadionie OPEL-Arena w Moguncji. Dla pracowników, którzy wcielili się w role modeli - czego nie robią przecież zawodowo - było to z pewnością niecodzienne doświadczenie. „Pomysły na ilustracje i sama sesja fotograficzna naszych pracowników to było dla nas też coś nowego“, przyznaje Dag Heydecker, dyrektor klubu 1. FSV Mainz 05, „ale stojące za tym przesłanie, bardzo odpowiada nam i naszemu partnerowi – firmie MEWA. Bardzo jesteśmy dumni z tego, że w szeregach na-szych pracowników są takie ukryte talenty i jesteśmy z wyniku bardziej niż zadowoleni.“