Przypominamy, że w dniach 12-13-14 grudnia 2017 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Facility Management w zakładzie produkcyjnym organizowane przez MOVIDA.

Każdy z dni Forum dedykowany jest innemu obszarowi działań Facility Managera i zakończony jest dyskusją. W programie:

•    DOKUMENTACJA TECHNICZNA I AUDYTY
•    DZIAŁANIA OPERACYJNE
•    OUTSOURCING OBSZARU FACILITY

Do omówienia tematów związanych z dokumentacją, audytami, działaniami operacyjnymi oraz outsourcingiem zaproszono praktyków-osoby, których wieloletnia praca i sukcesy mogą być doskonałą inspiracją. Podczas spotkania prezentowane będą studia przypadków m. in. z firm:

•    3M Wrocław Sp. z o.o.
•    Alma Alpinex S.A.
•    BorgWarner Poland Sp. z o.o.
•    EnergoSystem
•    Gedia Poland Sp. z o.o.
•    Lafarge Cement S.A.
•    MEDIATIS Przeglądy Budynków Sp. z o.o.
•    Modem-Projekt
•    Philips Lighting Poland Sp. z o.o.
•    SMP Poland Sp. z o.o.
•    Sodexo Polska On-site Services

Zapraszamy do udziału.

Więcej informacji udzieli:
Jolanta Janowska, Senior Key Account Manager, jjanowska@movida.com.pl, tel. +48 22 378 47 43